.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قابل توجه کاندیداهای مجلس یازدهم ؛
اعصاب مردم خسته از تورم را با وعده های دروغ به هم نریزید
شمال نیوز : تجربه سالهای گذشته به خوبی و با وضوح هرچه تمامتر نشان دهنده این واقعیت تلخ است که نمایندگان مازندران که عموما از رهگذر همین وعده های پوپولیستی و عوامفریبانه به مجلس راه یافته اند هرگز نتوانسته اند توقعات....
اعصاب مردم خسته از تورم را با وعده های دروغ به هم نریزید

شمال نیوز / کوروش غفاری چراتی : انتخابات مجلس یازدهم در پیش است و رقابت نامحسوس کاندیداها از هم اکنون برای یارگیری بیشتر و پیروزی دراین کارزار سخت آغازشده است.

 

دراین میان شهروندان مثل همیشه با انبوهی از اطلاعات درست و غلط به مدد فضای بی در و پیکر مجازی بمباران می شوند.نگاهی به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای این ماراتن سنگین نشان می دهد که این افراد برای جذب و جلب آرای مردم به انواع ترفندها و روشهای صواب و ناصواب متوسل می شوند.

 

ازوعده اشتغال و تسهیلات و آسفالت راههای مواصلاتی گرفته تا حضور فیزیکی در مجالس و محافل خصوصی و عمومی شهروندان. اما تجربیات مردم بیانگر این واقعیت است که اکثر کاندیداها در فرایند تبلیغات خود دروغ می گویند و با بزرگنمایی خود ، وعده هایی می دهند که اصلا در حوزه اختیاراتشان به عنوان نماینده مجلس تعریف نشده است و افزون براین اگر تحقق این وعده ها با لابی گری و فشار سیاسی بر وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی ممکن باشد ،وزن سیاسی این کاندیداها در حدی نیست که بتوان چنین دستاوردهایی را از آنها انتظار داشت.

 

تجربه سالهای گذشته به خوبی و با وضوح هرچه تمامتر نشان دهنده این واقعیت تلخ است که نمایندگان مازندران که عموما از رهگذر همین وعده های پوپولیستی و عوامفریبانه به مجلس راه یافته اند هرگز نتوانسته اند توقعات ساکنان حوزه انتخابیه خود را محقق سازند. عملکرد برخی از این افراد بگونه ای بوده است که با وجود وعده 8ساله به مردم حوزه انتخابیه خود ، در بهسازی و تعریض دو محور پرتردد و پرحادثه مرکز استان ناکام بوده اند .درسایر شهرستانها نیز وضعیت رقت بارتر از مرکز استان است. تردیدی نیست که ادبیات انتخاباتی بسیاری از کاندیداها مبتنی بر دروغ ،گزافه گویی و عوامفریبی است. شمار زیادی از کاندیداها اساسا در حد و اندازه نمایندگی مجلس نیستند و اقبال عمومی آنها در دوره های قبل نیز مرهون قرارگرفتن در لیست های پرطمطراق حزبی بوده است که اینک بر همگان ثابت شده است که احزاب و لیستهای کذابی شان از درک نیازهای اساسی مردم عاجزند و تنها بفکر تقابل با رقبای خود و به دست آوردن کرسیهای بیشتر پارلمان هستند.

 

کلام آخر با این حضرات پرمدعا که این روزها در همه فضاها جلوی چشم مردم هستند و اطرافیان بادمجان دور قاب چین نیز با آب و تاب آنها را دکتر و مهندس خطاب می کنند آن است که لطفا در حد و اندازه خود سخن بگویید و اینقدر اعصاب شهروندان خسته از تورم و اختلاس را با حرفهای بی محتوا و وعده های دروغ به هم نریزید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.